2010-02-28
 16:56:26

Bihåleinflammation 15+3

Tror jag har åkt på bihåleinflammation. Har haft svår huvudvärk nu i 3 dagar och det har bara blivit värre. Har vikt en halsduk på hälften och knutit runt huvudet och dragit åt för att lindra smärtan men det hjälpte inte heller.
Känns som jag har vatten som skvalpar runt inne i huvudet. Kinderna/käkarna gör ont och övre tänderna, bakom ögonen och i pannan..kan det vara nåt annat??
Gör fruktansvärt ont när jag böjer huvudet framåt oxå, känns som hela huvudet ska explodera.

Läste nånstans att det tydligen är lättare att drabbas av bihåleinflammation när man är gravid för att slemhinnorna i näsan sväller. Skulle vara det då för jag brukar ju aldrig vara sjuk.

Får ringa läkaren imorgon få se om de ka ge mig nåt slemhinneavsällande som Rinexin, det ska tydligen vara ok trots att man är gravid.
Andra penicillinkurer bör man avstå eftersom det inte finns några studier på hur medicinen skulle påverka bebisen. Och det tänker jag inte äventyra.


Fru barnlös

Låter inte kul. Hoppas att du snart mår bättre.



PUBLICERAT: 2010-03-03, 19:40:52 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }