2010-02-24
 07:54:08

Besök hos bm (14+5)

Igår va jag in till bm att ta ett prov om det är fostervatten som läcker eller inte. Hon tog ett snabbt prov och kilade upp på LAB för att kolla i mikroskop. Efter 5 min kom hon tillbaka och sa att det fanns ingen infektion tack o lov och när man letar efter fostervatten så tittar man efter om det finns kristaller i vattnet/flytningarna och det fanns det inte heller. Men hon förstod att jag hade varit orolig eftersom flytningarna va väldigt vattentunna..tydligen mer än va hon brukar va van med med allt såg helt normalt ut.

Sådär då kan jag andas ut..igen! Och de vattentunna flytningarna är som bortblåsta..hmmmm.


Anki

Tack!! nu kan jag pusta ut :) Kram på er!!!!!/ Anki


Bebislängtan

ler I pustar oxå ut nu.

Stor Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }