2010-08-04
 09:12:30

Tätare sammandragningar.. (37+6)

Igår kväll kom sammandragningarna ännu tätare mot vad de har gjort tidigare. 15 minuter mellan är vad som hör till vanligheterna, men igår kväll gick det bara 10 minuter mellan. Magen blev stenhård som ett bowlingklot och gjorde ont. Vid nåt tillfälle värkte det ordentligt även i svanken och smärtan strålade ut i högra låret. 
Såg på älsklingen att han blev lite nervös och vi bestämde oss för att 4 minuter mellan värkarna, då ringer vi in till förlossningen.

Men allt gick bra och jag va ganska trött igår kväll, sov hela natten med bara två vändningar i sängen och en kisspaus..underbart!! Fler såna nätter tack. Det enda jobbiga är att jag har tryckt upp ena axeln mot örat så jag va lite lagom stel i nacken/axeln imorse..men det börjar mjukna upp nu.

Vädret är grått och tråkigt så idag stannar jag hemma och bakar bullar :-) På em blir det till att lämna in bilen på lagning och sen ska jag äntligen få tona håret..det ska väl inte vara farligt för skruttan. Dags att börja göra sig fin fast man ska in på förlossning..man ser nog så risig ut ändå just då så lite kan man väl få piffa upp sig tycker jag :-)

Ikväll ska jag få hjälp av älsklingen med lite fotvård. En annan når ju knappt sina fötter så lite hjälp är inte fel..hihi!
Och så ska jag måla naglarna som jag har låtit växa ut pyttelite..vill ha fina kort på lillskuttans hand i min hand..älskar såna bilder :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }