2010-08-12
 11:09:55

Ont i halsen och förkyld. (39+0)

Nu börjar det kännas som om kroppen håller på och jävlas med mig..kände att jag började få ont i halsen igår morse men tänkte att det går nog över. Tvärtom..det accelererade hur snabbt som helst och igår kväll kunde jag inte svälja..blev många isglassar och isbitar. Har varit uppe och vankat hela natten, sovit två timmar däremellan så nu är man lagoms sliten. Har fått feber oxå.

Misstänker att kroppen jobbar på högvarv inför förlossningen..kanske vill rensa ut alla baciller inan, vad vet jag. En snorig näsa kan jag ta, men inte syran i halsen..det är så irriterande när man inte kan svälja eller prata. Vi kör teckenspråk härhemma..tur vi har så bra kommunikation :-)

Nä nu ska jag försöka sova nån timme..om det går. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }