2010-08-29
 12:09:47

Oj oj oj..suck! (41+3)

Jo det känns ju lite så just nu. Häxbrygden satte ju igång nånting igår som den alltid gör, jag får enorma sammandragningar som kommer ofta och gör ont men ebar ut ganska snabbt. Hela kvällen igår brottades jag med de här sammandragningarna va 6:e minut så vi 23 tiden va jag så slut i hela kroppen så jag gick och la mig och vad hände? Jo de slutade helt tvärt. Har sovit som en stock inatt från 23 tiden till 6 imorse då jag va tvungen att gå upp och kissa. Lillgrodan sparkade till ett par ggr för att berätta att: Här är jag :-)  Sen gick jag och la mig igen och vaknade vid 9.30 :-) Oj vilken sovmorgon.

Fick höra av älsklingen att så fort jag hade somnat så började jag snarka och tydligen inte lite heller. Slem i halsen och lite förkyld, det måste ju ha låtit härligt..haha Jag brukar ju aldrig snarka annars. Kanske inte så konstigt när kropen går på högvarv hela tiden.
Han gick till och med upp för att hämta sin telefon för att spela in mig..taskigt..haha. Men jag vaknade till så fort han rörde sig när han skule kliva ur sängen.
Minsta rörelse och jag vaknar, måste höra ihop med de kommande mammainstinkten :-)

Har haft lite ont i magen u på morgonen, trycket nedåt finns kvar men sammandragningarna har avtagit. Det enda stället jag är stel på nu är nacken, för att jag har sovit för länge.
Vi planerade igår att ge oss ut i skogen för att hitta nån liten kantarell men det blir inget sånt nu känner jag.

Krister åkte ner på claes Ohlsson nyss för att köpa en microstereo som vi kan ha inne i barnkammaren. Vill spela lugn och harmonisk musik för bebisen när jag sitter och ammar i mysfotöljen.


Linda

Nä nu får hon, för det tror jag nog att det är, ta å komma ut!!

Åh Linda du har nåt helt fantastiskt framför dig!! Du kommer vilja föda barn igen sen, jag lovar!! :-)

Tänker på dig!

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }