2010-08-14
 10:20:11

Jobbig natt (39+2)

Vanade vid 2-tiden öven att kudden va genomblöt. Trodde jag hade råkat spilla ut vattenflaska lver men insåg snabbt att hela jag va genomsvettig..lakanet, täcket, kudden, ja allt satt fastklistrat. Herregud, jag har aldrig vaknat så svettig nånsin. Värmen, feber och alla hormoner. Trodde först vattnet hade gått. Väckte älsklingen och had studsade direkt upp och bytte sängkläderna medan jag tassade iväg till toaletten. Va gulligt av honom.

Somnade sen om men vaknade imorse av samma sak..helt genomsvettig och huvudvärk. Har börjat hosta oxå..hoppas inte hostan förflyttar ner sig i lungorna bara som den vanligtvis brukar. Det enda som hjälper då är coccilana etyfin och det vill jag försöka undvika så länge det går för bebisens skull.

Känner av magvärken idag igen..gör ont i nederdelen, speciellt när jag hostar eller står upp. Har haft lättare sammandragningar nu på morgonen, men de är hanterbara..känns inte lika hemskt nu när man har upplevt den värre sortens värk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }