2010-08-19
 10:07:15

Falsk alarm!!

Inatt trodde jag att det va dags. Vaknade vid 2-tiden och flåsade mig ner med fötterna på golvet. Älsklingen vaknade till och sprang över till min sida. Jag reste på mig och i samma ögonblick så kom en knivskarp smärta i hela undermagen. Jag kastade mig runt halsen på älsklingen för att inte vika mig dubbelt...guuud va ont det gjorde!!
Kände samtidigt att det va lite varmt på baksidan om låren och tänkte..har vattnet gått?? Krister sprang dit och kände men nej jag va genomsvettig igen. Blev jätterädd..vill ju visserligen att det ska sätta igång, men kommmer ju samtidigt vara rädd inför vad som kommer.

Nästan alla mammor jag har hållit kontakten med under graviditeten har fått sina småttingar..det är bara jag kvar..är bara så rädd att nåt ska hända..att nåt går fel.


anki

Hej igen!! jag känner på mig att det blir på fredag eller lördag lillskrutten vill komma ut :)

Tänker på dig! Kraaaam


Eve

Hej Linda. Du & jag "hängde" i ivf falun tråden för nåt år sen. Har ej kvar FL kontot sen länge men jag hade nicket LePaige. Iallafall så har jag läst lite då & då & är verkligen jätteglad för er skull & kollar ivrigt när er lilla ska kika ut.

Jag blev gravid med ivf tillslut & vår dotter föddes den 9 juni nu i år & min lilla 2 månaders underverk ligger här bredvid & sover sött. Du har en fullkomligt underbar tid att vänta det är ljuvligt att få vara mamma & det är helt makalöst häftigt & underbart att få föda barn.

Önskar er all lycka!


Bebislängtan Linda

Anki: Jag hoppas att du har rätt för nu börjar det inte bara bli jobbigt utan det gör ont så fort jag rör mig..vil ju inte sitta hemma i 2 veckor =) Jag får väl komma och hälsa på nåt mer och sysselsätta mig..hihi


Bebislängtan Linda

Eve: Hej vännen va glad jag blir att höra från dig. Saknade dig när du försvann men förstod att det kan bli mycket press på FL av alla behandlingar och surrande där. Jag försvann oxå ett halvår för att samla kraft. Grattis till lilla tjejen. Vad glad jag blev när jag läste att du har en liten =) Kan tänka mig att det är helt underbart..vi längtar så. Kan inte fatta ibland att vi faktiskt lyckades bli gravida. Men vi tänker ofta tillbaka på den jobbiga tiden att leva i ovisshet om att nån gång få ett barn.

Lycka till med lillan och stooor kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }