2010-08-18
 23:20:04

Beräknad förlossning idag








Nähäpp..fortfarande ingen bebis som vill komma ut.
Idag fick jag en riktig jobbig värk när jag stod i duschen, värmen va visserligen skönt men jag ville ju hellre lägga mig i sängen. Att vicka på höfterna ska tydligen hjälpa så jag provade med det och det stretchade ut höfterna..det hjälpte faktiskt. Värken fortsatte ett bra tag efteråt och älsklingen fick massera ryggen.

Efter det åkte jag till storasyster, hon skulle bjuda på lunch och det tackar man ju inte nej till :-) Sen tillbringade jag resten av dagen där med henne och pojkarna. Lilleman som blir 9 månader imorgon stod själv i nån sekund..han har ju blivit så stor :-)

Nu ikväll har jag bara haft lättare sammandragningar men mer av det onda när jag sitter och står upp. Har haft mycket "skakningar" i magen som jag inte riktigt vet vad det är.

Nu är det iaf dags att sova..är tydligen en dag imorgon oxå. Och då ska vi till mvc. Hoppas att det ska vara sista gången..nu vill vi träffa vårat lilla mirakel :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }