2009-09-12
 12:36:55

Reflektioner efter ivf försök nr 2

Vi kan nog inte bli gravida på naturlig väg eftersom jag inte har nån ägglossning. Vet inte vad som skulle kunna få igång den.
Jag frågade på kliniken om det fanns en möjlighet att få tillbaka båda mina ägg eftersom de har fryst ner dem tillsammans men nja..risken fanns för tvillingar och det är aldrig bra..blev så leden över att de kommer att kasta ett av mina ägg..så jag får bara en chans till i den här försöket inte två till när de finns två ägg. Med min otur så klarar de väl inte ens upptiningen.

Jag hade fortfarande helt torrt på pappret..fattade ingenting. Skulle inte det sätta igång snart eller är allt redan ute. Va det mitt missfall som jag hade häromkvällen som liknade stark mensvärk och nån liten färgad flytning???
Jag är ju visserligen glad om det inte blir mer nu..jag behöver inte mer smärta i magen nu..det värker tillräckligt i hjärtat redan som det är.

Misfallet kom igång den 6:e mars och blödningarna va inte värre än en vanlig mens..tack o lov. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }