2009-09-11
 19:03:18

IVF försök nr 2

Man blir så snopen när de ringer och säger så..bättre att de hade berättat på en gång, men de vill säkert bara visa sin förståelse eller nåt..det här ägget hade säkert inte klarat en hel graviditet iaf får jag tro på.
Bara ta nya tag.

Jag fick börja spraya redan samma dag så jag behövde inte vänta på nästa cykel..vet inte varför men å andra sidan så fick jag spraya i en månad och 3 dagar så då hann kroppen komma ner ordentligt i klimakteriet innan det va dags för hormonsprutorna..
 
Jag fick prel sprutstart 10/1 och jag skulle få en ökad dos av sprutorna den här gången.

Det är verkligen ett rent helvete man går igenom..man hoppas hoppas hoppas och så nääääääää..tyvärr!!!
Kändes som den här resan hade börjat så dåligt..först missfallet och sen snuvad på ett frysförsök..börjar bli rädd för att vi aldrig kommer att få ett barn..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }