2009-09-07
 20:30:10

En rolig händelse..som hade kunnat ge min man en hjärtattack..oops!

Lyckade med en sak som man bara inte får göra när man är i min situation med blödningar och funderingar på missfall hit och dit.
Även ett bra sätt om man vill ge sin man en hjärtattack på nån sekund.

Jag kom hem lite sent från jobbet..han vet att jag är vrålhungrig när jag kommer hem och har ställt sig o lagat fisk med frasigt täcke med tomater och ägg mm..älskar den maten.
Sen vid 19 så vill han se på cops och jag kollar på mina serier i soffan vid lilldatorn. Jag hade jag tallriken i knät och satt och mumsade glatt. Mot slutet av måltiden när jag lyfter bort tallriken från knät så känner jag nåt man absolut inte vill känna???!!??

Jag är helt genomblöt!! Blod???? Soffan, Byxorna, Trosorna ALLT är genomblött..av vad???
Springer in i toaletten och kollar..har svarta byxor så jag ser inte..torkar mig..men jag blöder ju inte??

Aha..jag måste ha hällt ut fiskspadet och det smälta smöret i knät på mig själv..Oj då *hehe*
Min man tittade på tallriken och peeeeekade på stället där maten runnit av tallriken ner i mitt knä..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }