2009-09-26
 09:13:22

Cykeldag 25

Sådär ja!!
Nu va man nere på LÅG på monitorn..visst är det lite trist att jag aldrig gick upp på MAX men ändå skönt att monitorn fungerar och går ner på LÅG.
Vet att många skriver att man kan bli gravid ändå trots att det inte visar MAX men jag får prova igen nästa månad med lite extra tillskott av vitaminer. (apiforce och nattljusoljan)
Om det blir samma isa då..ja då vet jag ju med största säkerhet att min kropp inte ägglossar och då blir det ju svårt att bli gravid.
Jag vill ju inte gå igenom en till ivf behandling..gör ju så ont! =(

Nu är det bara att vänta på det lilla m:et som ska börja blinka 2-3 dagar innan mens på monitorn.





En annan tjej i tråden jag är med i på familjeliv plussade igår efter 2 månader med monitorn. =)
Jag vill oxå ha en liten knodd =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }