2009-09-15
 08:12:06

Cykeldag 14

Statusen HÖG verkar hålla i sig..det verkar lovande inför kommande dagar då jag hoppas på att få MAX.
Det blir verkligen ett kvitto att min kropp har börjat fungera igen.
Men det kan även bli att det förblir hög status och sen går ner till låg igen. Då vet jag att jag troligtvis inte har nån ägglossning.
Fast första månaden vill ju monitorn lära känna mig och mina hormoner så man får väl ge sig till tåls =)




Jag vill ju så gärna lyckas bli gravid på naturlig väg..orkar inte med en till ivf behandling..det gör så ont! I både kropp och hjärta.
Vill inte bli besviken igen..först jätteglad för ett pluss och sen ett slag i ansiktet.

CD: 12 status HÖG *mys mys på morgonen*
CD: 13 status HÖG   inget..
CD: 14 status HÖG   inget..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }