2009-09-12
 11:59:58

21/2 Fragminsprutan

Min man fick ta fragminsprutan på mig och det gick så bra. Jag är så glad nu.
Jag frågade om han snart skulle börja spruta in vätskan och då sa han..ja snart sen drog han ut nålen..färdigt!! Vilken fuling att luras..men det va lika bra. Men shit va skakig han va på båda händerna efteråt..han sa att han va rädd att jag skulle lappa till honom under tiden

Han tröttnade på att höra hur jag grinade och försökte sätta sprutan på mig själv utan att lyckas i närmare en timme. Så han kom in i rummet och sa bestämt: Få hit sprutan nu så sätter jag den ist!!

Lite märkligt det här med fragminet..sen jag tog upp det med dem att jag trodde att min kropp bildade blodproppar och att embryot inte får tillräckligt med blod och syre så verkar de föreslå fragmin allt mer och mer även till andra i samma situation.
Och den här graviditeten som de dömde ut för oss tickade fortfarande på. Jag tror att vårat hCG ökade på så pass mycket tack vare fragminet.
Jag vet inte om så är fallet..men det verkar ju vara starkare än Trombyl, och trombyl verkar vara bevisat att det ska ge bättre resultat än utan.
Bara jag som spånar lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }