2009-09-12
 11:17:55

15/2 Vad är det som händer??

Blödningarna va väldigt sparsamma igår, mer som en flytning och avtog lika fort som den kom..igår kväll va den borta och lika värken..idag är det helt värkfritt och toapappret är helt vitt..va det allt????
Eller pendlar jag fortfarande mellan gravid och icke gravid??
Jag bestämde mig för att ta Hcg provet på fredag iaf ..lika bra.
 
Jag skulle bli så chockad om jag verkligen va gravid, många blöder trots att de är gravida..jag blir väl en sån som skulle spriga in och ut så fort det blev nåt..men det är som min man sa..han skulle inte fatta nåt förrän magen började växa ordentligt.
Fast på nåt sätt hoppades jag att det här lite ägget skulle trilla ur systemet snart. Jag ville inte ha en osäker graviditet med många komplikationer..jag ville att vårat Hcg värde skulle vara normalt från början och vara stark i sig själv och överleva utan att bara gå och vänta på missfall.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }