2009-09-12
 11:12:55

14/2 Blödningen kom igång

Jag hade ont i magen under dagen och i svanken. Och på em började jag blöda..så nu är missfallet här.
Jag va både glad och ledsen..jätteledsen att det ännu en gång slutade på samma sätt men ändå glad över att kroppen fungerade så bra att den stötte ut nåt som inte är 100%.
Jag hade inte velat gå och vänta på ett missfall, lika bra att det kommer igång på en gång.

Jag har dock mer och mer funderat på fragminets verkan i det hela..när jag tog sprutorna så steh Hcg värdet men så fort jag slutade med dem så kom missfallet. Jag är nog säkert en av dem som får spruta hela graviditeten..men hellre det än den här hemska åkturen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }