2009-11-05
 22:10:50

Blev så arg på mig själv!!!

Jag har fortfarande inte fått min mens..jag har gått mer än 1 månad över tiden. Har pratat med ivf i omgångar och vi har u lagt upp en plan för att få igång min mens.

Jag ska ta progesteron MIC i 10 dagar och förhoppningsvis kommer mensen efter det.
Jag började för en vecka sen men sen hände en sak under helgen. Istället för de vanliga vagitorierna så råkade jag i 2 dagar peta i mig Diklofenak stolpiller?!???
Jag hade såååå ont i magen hela helgen och jag försto inte varför..nu gör jag!!

Så i söndags kväll började jag om..igen så hoppas nu att det inte har satt kroppen ur spel.

Har under de senaste dgarna haft tokmycket mensvärk och brösten är jätteömma.
Härligt med helg snart =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }