2009-11-16
 19:16:09

Arg och ledsen..Cykeldag 2

Samma sak inatt..vaknade ungefär vid 3-tiden  med kramp och smärtor i magen. Min man gick upp och värme vetekudden till mig och gav mig värktabletter..
Började hyperventilera av smärtan och tårarna bara rann...F....n att det kan göra så här ont!!!

Va tvungen att ringa och sjukskriva mig från jobbet :-( Tycker inte om att göra såna här behandligar som gör att jag inte kan utföra mitt jobb..
Men det är väl så..en preparerad mens gör tydligen mer ont när den kommer igång..:-(

Låg hela dagen med vetekudden och knaprade piller..kände ändå mot kvällen att de värsta smärtorna hade avtagit. Gick inte och la mig förrän kl 02.30 den kvällen. Vägrade vakna en natt till på samma sätt..nu visste jag ju att jag skulle få sova fram till morgonen eftersom det va så få timmar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }