2009-12-09
 19:25:22

Toktrött!!!

Ja det kan man lungt säga att jag va idag. Låg i soffan nu på eftermiddan och tittade på ett matlagningsprogram och ögonen va som bly flertal ggr..sen kommer jag inte ihåg nåt mer =))
Vaknade upp och va helt genomsvettig..blääääh!

Nu är jag seg som kola..orkar inte göra nåt överhuvudtaget..och ögonen hänger fortfarande i halvläge. Ska göra lite kvällis och gå och lägga mig. En dag imorgon oxå =)

Fragminsprutorna har varit lite bråkiga att ta de senaste dagarna eftersom jag är genomblå och när vätskan går in så sviiiider det nåt så fruktansvärt.
Igår kväll och idag gick det bättre..tack o lov. Finns inget utrymme för att komma tillbaka till skrik/gråt/jagvillinte stadiet. De här sprutorna ska jag ju ta i 12 veckor till...puh!! *skräckslagen* Var ska jag hitta ställen att sticka snart undrar jag????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }