2009-12-07
 13:20:28

Ruvardag?

Jag vet inte vad det är för ruvardag idag och jag tänker inte ta reda på det heller. Det bästa är att bara låta den här tiden passera utan att tänka för mycket.
I Helgen va i till Sälen med jobbet och hade jättemysigt. Va så skönt att komma bort från allting som har med ruvning och bebisverksamhet att göra. kanske kunna slippa tänka på när den kritiska dagen är mm.

Jag trodde det skule bli knöligt att ta med sig en kylklamp upp dit och ta sprutor, tabletter, vaggisar mm men det gick jättebra.
Börjar dock bli jobbigt med fragminsprutorna eftersom jag börjar bli lite hård där jag har stuckit flera ggr och då gör det mer ont.
Är rätt färgglad om magen oxå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }