2009-12-11
 15:34:39

Kritiska dagen? 4+0, 4+1

Eftersom jag har låtit bli att räkna ut vilken som är den mest kritiska dagen för att jag ska börja blöda så är jag inte riktig säker om det va igår eller idag. Men jag klarade mig igenom hela dagen igår och de senaste två gångerna så har jag börja blöda 4-5 dagar innan den faktiska Testdagen och det har jag passerat nu.
Jag har ständig molvärk i bebismagen och är konstant kissnödig. Tycker det är lite tidigt för det..men det får springas rätt ofta ändå.
Brösten är ömma och magen är alla regnbågens färger + att den här blivit tjockare..fått mer hull på övre magen..la även lillasyster märke till igår när jag skulle prova lite kläder. Din midja är inte lika smal längre! Näääää..fast jag vet ju varför ;-)

Jag är visserligen expert på att vara skengravid..det har jag ju varit de senaste 6 åren men jag tror stenhårt på det här försöket. Nya beprövade mediciner, trevligare miljö på jobbet och MINDRE stress.

Nu ska jag gå och göa iordning mig..ska iväg med jobbet till Dalecarlia i Tällberg och äta julbord..gottigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }