2009-12-08
 10:21:36

Känningar?

Igår kväll bet "lillen" mig ett flertal ggr..sen kom en molnande värk till och från. Det kan ju vara mensen som är på gång oxå eller så är det nån som försöker bita sig fast.
Jag har ju dessutom gått och blivit sjuk. I helgen när vi va till Sälen så bröt förkylning ut..jag har inte varit sjuk sen förra året i december så det va väl på tiden nu då.
Det jag är lite orolig för är att antingen så jobbar mitt immunförsvar ännu hårdare nu för att göra sig av med förkylningen och samtidigt åker "lillen" oxå med ELLER så är immunförsvaret så avdankat nu så att den släpper igenom vad som helst under en period och då välkomnar kroppen den lille spionen.
Hoppas ju givetvis på det sista.
Eller så kanske det är prednisilontabletterna..alltså kortisonet som har gjort att jag är förkyld.

Tror jag har dragigt på mig ett munsår oxå..det har jag ju aldrig haft =(
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }