2009-12-13
 23:56:58

Förberett inför imorgon

Nu då är inte det ok..det är ju den 14:e om 10 minuter..hehe Nä sa älsklingen..det räknas inte.
Jag har iaf förberett inför imorgon. Testerna ligger på handfatet, den lilla burken och beskrivningarna..som om jag inte vet hur man utför ett test. Det är ju tack vara mig som de där företagen går runt. =)





Konstigt nog så läser man alltid bruksanvisningen NOGA innan man gör testet..det kan ju vara olika antal sekunder..haha!
Natti natti..jag vet ju att jag inte kommer kunna somna iofs men jag kan väl göra ett försök.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }