2009-12-15
 20:25:19

Älsklingen köpte en kul grej idag

Ja han va in på apoteket och köpte ett graviditetestest till mig. Han vet att jag tycker det är jätterligt att testa speciellt när jag vet att reultatet är det jag vill att det ska vara.
Jag måste vara en riktig testmissbrukare när tom min mamma vid ett tidigare tillfälle har påpekat att hon ska be Krister plocka undan alla tester..haha!

Men Clearblue har kommit ut med ett helt nytt test där man tom kan se vilken vecka man är i..roligt! Måste prova =))
Jag frågade om han ville vara med när resultatet dök upp på skärmen och han kom springandes. Det va tydligen första gången som han har sett resultatet på en gång så där stod vi som två barn på julafton och väntade..det lilla timglaset blinknade och blinkade och sen...VA????
Båda hoppade till och kastade oss över testet..puh!! Båda vi trodde att det stod EJ GRAVID eftersom det va så mycket text men det stod på två språk..jäkla test till att skrämma livet ur oss båda.

Sen blinkade timglaset lite till och sen kom veckoresultatet upp.



Siffran 2-3 visar när jag blev befruktad..vi är i vecka 4+6 idag..altså i vecka 5..går in i vecka 6 om nån dag.


Maria

Aaaaaaah!! Jag är så sjuuukt glad för er skull vännen!! GRAAAATTIS! Jag håller tummarna för att allt ska gå toppenbra nu hela vägen fram! Stor kram!



PUBLICERAT: 2009-12-16, 19:43:02 | URL: http://isblommas.blogspot.com
Anonym

Tack gumman. Vi hoppas oxå nu på att den lille vill stanna..det känns så bra än så länge =))

Ska bli kul att träffas på fredag!! Och träffa lilla Freja =))

Kraaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }