2009-12-20
 13:25:46

2 dagar kvar!!

Ja nu är vi där igen..nedräkningen till något fruktansvärt nervpirrande. Det första ultraljudet!! Det känns nästan som vi har en till testdag att räkna ner till fast den här gången vet vi ju att vi är gravida men inte om det som finns där inne är en normal graviditet eller något konstigt.

Vi hoppas ju att få se någon som faktiskt har bosatt sig hos mig. =)

Idag håller vi på och julstökar hemma. Älsklingen satte upp granen och jag satte i en skiva med julmusik sen va det kört. Tårarna bara vällde fram som om nån vred på en kran. Vilket känslosvall..tänkte direkt på min älskade pappa som inte är med oss längre..han älskade julen så det här är alltid en jobbig tid.
Sen saknar jag givetvis min älskade lilla pälsboll Rasmus som vi fick ta bort i april. Han brukade alltid springa runtomkring när i pyntar. Vi har lille Sotis kvar som kryssar mellan julkartongerna och luktar. Han bara väntar på att vi ska bli klara med julgranen så han får krypa in under och sova. Det är hans favoritplats under julen. =)

Nu ska jag gå och ta en kopp te..sen ska vi fortsätta pynta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }