2009-12-12
 17:32:44

1 dag kvar till TD!!

Jag åkte hem till mamma en sväng idag för att fördriva tiden lite..och jag ville så gärna berätta för henne men jag vet ju att vi inte ska förrän vi är på den säkra sidan.
Sen åkte jag ner på stan och handlade lite.

Jag känner mig som ett barn på julafton..eller NÄÄÄÄ ännu värre. Jag är så sprudlande glad trots att jag känner mig som en tickande bomb.
Så fort jag går på toaletten så hör jag att älsklingen blir helt knäpptyst..då sitter han som på nålar.
Omkring kl 13 när jag hade kommit hem gick jag på toa och sen..klantiga jag brast jag ut i ett: Ååhh nej!! Kom på sekunden efter att så får man INTE säga!!! Jag kom på att jag hade glömt att ta mitt progesteron på morgonen.

Stackars älsklingen..förlåt förlåt förlåt!!! Så vi har en deal nu..han sa att jag skulle hojta direkt om det va kört, inte sitta för länge på toaletten..eftersom jag då skulle lika gärna kunna sitta och gråta och så inga konstiga ljud som inte går att uppfatta vad jag menar.
Undrar vem som är mest knäpp i den här ruvarperioden..hahahaha!!!

Jag har frågat lite snällt om jag får tjuvtesta imorgon men inte då..på måndag är måndag. 
En annan liten tanke har dykt upp..tänk om det blir minus på månad och så dyker inte mensen upp??? Fast i min värld finns inte det..jag har inte börjat blöda som tidigare..jag måste vara gravid!! =))
Men det är bara en teori eller önskan..som jag hoppas slår in.


Anonym

Förstår att det är jobbigt att vänta. Men jag håller tummarna! KRAM! Monica




Linda

Tack..tummisarna behövs verkligen. Ni har varit ett underbart stöd hela tiden..hela gänget!

KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }