2011-03-28
 12:59:33

Kotlett med paprikasmör


Till middag igår stekte jag på en kotlett som jag bara saltade lite lätt. Det är inte ett måste att alltid marinera köttet även om det är väldigt gott. Nu passade jag på istället att göra ett kryddstarkt smör som jag lät smälta ner över kotletten.



Jag gjorde kryddsmöret genom att blanda mjukt smör, stark ajvar, worchetershiresauce och salt. Tänk på att ajvar innehåller mer kolhydrater än vad du kanske klarar av så ta med måtta.
Jag är uppvuxen på ajvar så jag gottade lite idag. Det är ju bara sååå gott!!!



Fina färska kotletter..



..och så färsk broccoli.








Fia

Ååå så gott!



PUBLICERAT: 2011-03-28, 16:38:52 | URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Sara

Hej, Hittade precis din sida. Gud va många bra recept du publicerat. :) Ska absolut testa så mkt som möjligt. Jag har lite dålig fantasi ibland, har kört med LCHF i ca 1 månad nu. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }