2011-07-21
 00:44:08

Ett avbrott mitt iallt =(

Som jag skrev tidigare så har in laptop dött..eller skärmen är sprucken så jag kan inte ens slå på den nu för jag ser inte vad jag skriver..hittar inga knappar så det kanske inte blir uppdateringar varje dag, men jag ska försöka. Nu har jag stationära datorn men det är så sällan jag sitter här och så är det krångligt med minnes kortet som den här datorn alltid strular med..men jag gör mitt bästa.





Jag fuskar inget utan äter som jag ska =)


Fia

Jobbigt med en dator som krånglar, men det viktigaste är att du inte krånglar med maten ;) Nu har jag testat delikatessgrukorna, såå goda de var! Nu är de ett måste i kylen hemma hos oss. :)



PUBLICERAT: 2011-07-21, 08:38:35 | URL: http://edwugo.blogg.se/
Hanna

Hihi jag litar på dig! Du är jätteduktig!



PUBLICERAT: 2011-07-21, 12:41:14 | URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
emma

Guuud vilken fin,bra och inspirerande blogg du har!!

Kommer lätt följa dig!

pepp



PUBLICERAT: 2011-07-22, 01:34:13 | URL: http://emmsaisabellavictoria.blogg.se/
Camilla

Hej Linda!

Jag kom av en slump in på din blogg häromdagen och jag måste säga att du verkar ha helt otroligt goda recept. Vilken kreativitet och fantasi du har, det vattnas i munnen när jag ser dina fina bilder.

Jag skulle gärna vilja äta så här men skulle gärna vilja veta hur viktminskningen är för jag har så svårt att tro att man kan äta så gott och ändå gå ner i vikt?

Lever kvar i det gamla tänket om fett du vet....

Får man fråga hur ditt resultat var när du gick på LCHF 8-9 månader innan din graviditet? Fick du några andra hälsovinster?

Det blev ett långt inlägg med många frågor men din blogg har sporrat mej så.

Hälsningar Camilla


Lindas viktresa

Hej Camilla. Va kul att du har hittat hit =) När jag gick på lchf de 9 månaderna innan graviditeten mådde jag såå bra. Jag tappade inte bara vikt utan fick väldigt många andra hälsovinster. Jag gick ner ca 12kg eftersom jag stannade i vikt ett bra tag. Min ibs försvann helt och hållet..jag va alltid knölig i magen och jättestressad, gaser i magen har man inte när man undviker kolhydrater..inget socker inga gaser..haha! Ursäkta! =)

Framförallt blev jag av med min matångest..jag äter bra och njuter..ska inte glömma att alla mina finnar försvann helt. Men det bästa av allt är att jag äntligen blev gravid efter 7 långa år av smärtsamma misslyckanden. Nu har vi lilla Ronja på 10½ månad..det bästa som finns.

Ge lchf en chans..prova i 1 månad och se hur DU mår. Tänk på att alla är olika..vissa passar den här kosten och vissa klarar inte alls av den. Man måste inte äta drypande fett dygnet runt som många tror.

Lycka till!!


Camilla

Hej igen Linda. Tack så mycket för ditt snabba svar,

jag är jättemotiverad nu och skall absolut börja med lchf. Vad härligt med dina andra hälsovinster, främst då med Ronja. Jag fortsätter gärna att följa din blogg den är så inspirerande....

Fortsatt lycka till du med!


Nils

Varför får man inte kopiera från din blogg? Är inte tanken med en recept-blogg att inspirera andra?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }