2011-03-14
 15:11:28

Dålig på att uppdatera


Jag har varit sjuk under en vecka nu och har varit väldigt seg på att uppdatera. Både jag och lillskruttan har varit dyngförkylda, men det är mest synd om henne som har åkt på en helvetisk förkylningsastma då vi har fått åka in akut för att inhalera adrenalin mm
Men nu ska jag väl ta tag i det här lite mer. Jag har iaf inte fuskat som man lätt brukar när man är sjuk. Det brukar vanligtvis bli mycket honung mm, men det har gått bra. 

Jag som skulle prova receptet Biff Jerky lagom till finalen i melidifestivalen, men vem har lust att prova nåt nytt när man varken har smak eller lukt. Så för er som har frågat om det va gott så vet jag inte eftersom det va min kära gästbloggare Linda som gjorde det torkade köttet.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }