2011-07-16
 23:08:50

På sockeravgiftning - Dag 6

Idag har jag suttit hela dagen och hållt på och knölat med min bärbara dator.."sprickan" i skärmen är antagligen grafikkortet som har ballat ur så jag måste skicka in datorn på reklamation..antagligen så blir jag av med datorn i ca 2 veckor =( Jag som äntligen hade kommit igång nu, men jag får försöka blogga så mycket det går från stationära datorn. Vi går dock inte ihop..det brukar alltid sluta med många svordomar och så går jag därifrån, men jag gör ett försök.

Frukosten idag gjorde maken till mig då jag inte hade tiden att varken fixa den eller äta..tur jag har honom som tar tag i mig när jag sätter mig på tvären..hihi!

Frukost
2 stekta ägg, små gurkbitar och keso.




Lunch
Fläskpannkaka med bacon, 1 saltgurka och hallon. Konstigt nog va det hallonen som blev kvar till sist på tallriken, (jag vågade nog inte äta upp dem) men de slank ner de med =)
Här är receptet på fläskpannkakan




Kvällsmål
En stor kopp med kamomillte och lite senapssill, creme fraiche, 2 kokta ägg, leverpastej och en saltgurka.
Dagens kolhydratbomb skulle vara sillen då den innehåller ganska mycket socker i lagen, men jag gjorde den bedömningen och tog några bitar.






Nenne

Receptet på flås pannkaka önskas väldigt mycket :) och vad bra du kämpar på, jag trilla i kolhydrats fällan efter semestern men imorgon, mÅndag, då jävlar!



PUBLICERAT: 2011-07-17, 11:51:36 | URL: http://jennieklang.blogg.se/
Hanna

Fläskpannkakan såg jättegod ut!



PUBLICERAT: 2011-07-17, 19:10:47 | URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }