2011-07-14
 22:03:00

På sockeravgiftning - Dag 4


Det här går ju hur bra som helst ju. Sockersuget är redan borta och jag känner mig lättare i hjärnan..precis..underbar känsla att inte ha det där dåliga samvetet gnagandes hela tiden över vad jag har ätit och vad jag borde äta´. Nu känns det som det gjorde för två år sen då jag kämpade för att bli gravid. Jag åt bra och skulle till varje pris få igång min ägglossning. Idag känner jag mig lika motoverad att fortsätta..jag är lycklig när jag indentifiera mig som Linda..som har lchf bloggen. Jag har ju så länge ätit den här kosten och den har blivit jag på nåt sätt..så det är bara att fortsätta nu.
En liten hemlis *visk* *visk* vågen visar mindre än tidigare..hur mycket mindre får ni höra på måndag. =)

Det här åt jag iaf idag


Frukost
Omelett med skinkostfyllning och en paprika.




Lunch
Eftersom min kära make har blivit förkyld så gjorde jag en soppa till honom..och eftersom jag älskar soppa så åt jag oxå av den. Jag gjorde en soppa som min mamma brukar göra. En tomatsoppa full med grönsaker i..mums!!
Till det åt jag några ostrullar men smör i.




Middag
En halv flintastek blev kvar sen igår så jag grillade på den, åt upp bearnaisesmöret från gårdagen och min egenodlade sallad. Det här va gott. Jag tog några matskedar med soppa oxå.





Artemisia

Härligt att höra! När man väl är på banan igen känns det hur naturligt som helst och man har svårt att förstå varför man inte gjorde detta tidigare... Men så är det. Njut - och grattis!



PUBLICERAT: 2011-07-16, 00:37:56 | URL: http://artemisiaslowcarb.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }