2011-07-12
 21:45:28

På sockeravgiftning - Dag 2


Det gick bättre än jag hade väntat mig igår..jag klarade av hela dagen utan att ens sukta efter nåt sött..härligt! Jag kan ta kontrollen bara jag vill och har bestämt mig för det. Jag tror att man själv måste ta kontroll över tänkandet. Det är som många säger..det sitter i huvudet.


Frukost
2 stekta ägg, 3½ skiva bacon, ½ tomat och keso. En kopp te med cocosa i oxå.




Lunch
Gjorde det väldigt enkelt idag när jag va ensam. Älsklingen hade åkt med lillskruttan till farmor så jag fick en egendag idag..det behöver man ibland =)
Jag stekte några skivor falukorv. Hittade en kort som hade 66% kötthalt..det är bra. Till det gjorde jag gräddstuvad spenat.




Mellanmål
Jag öppnade en påse med cashewnötter och tog några st sen kändes det som att det va bra.




Middag
Jag gjorde hemgjorda köttbullar idag med gräddsås. serverade med saltgurka, broccoli och en klick smör.




Kvällsmål
5 ostrullar med bregott, gurka och creme fraiche och en kopp te med cocosa.





Artemisia

Mmm... stuvad spenat var längesen... :-)



PUBLICERAT: 2011-07-12, 22:48:05 | URL: http://artemisiaslowcarb.blogspot.com/
Hanna

Yummie! Detta såg mkt gott ut! =)



PUBLICERAT: 2011-07-12, 23:26:25 | URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Emelie G

Din blogg är jätte bra! Gillar den starkt!


Mona Stone

Blir mkt inspirerad av att läsa din blogg. Måste bara fråga av cocosa är som du skriver att du har i ditt te???

Kram Mona



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }