2011-07-08
 11:41:20

Halloj =)


Nu vet jag att jag har varit borta härifrån ett tag. Det konstiga är att jag fotar fortfarande maten jag äter men har inte lagt tiden på att uppdatera här på bloggen. Jag har precis startat en ny blogg med ett av mina nya intressen, nämligen foto. www.biresevphoto.blogg.se

Har precis skaffat mig en Nikon D5100 (systemkamera) och har tagit mycket av min fritid till att lära mig den..bl a för att kunna ta enastående bilder på mat..haha. Ja de kanske blir bättre än de har varit iaf =)

Så för er som är intresserad av foto eller bara att kika in på min nya fotoblogg så är ni välkomna hit =)
Lämna mer än gärna en kommentar vad ni tycker om bilderna..behöver all hjälp jag kan få..som jag sa..nyfunnet intresse och en riktigt glad amatör =))




www.biresevphoto.blogg.se








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }