2011-02-22
 13:23:40

Vad har hänt???

Allt verkar vara huller om buller med texten och bilderna..hoppas verkligen att det är blogg.se som strular och att det här fixar sig snarast.

Ber så hemskt mycket om ursäkt!



Gunilla

Här är allt lika fint som det alltid varit... jag ser inget huller om buller.


Babs

Hej. Vilka härliga recept du har på din blogg. Jag längtar efter att få prova dem alla. Ha en bra dag. Hälsningar Babs


annette

Vilken fin blogg du har och verkar ha massor av goda recept, jag älskar själv att prova på nya recept så det var kul att hitta även till din sida med fina foton dessutom :)



PUBLICERAT: 2011-02-23, 18:10:06 | URL: http://loppingvin.blogg.se/
Lina

Vilken fin och inspirerande blogg du har. Roligt att du har många bilder och massor av recept som jag kommer att prova, riktigt kul!

Ha en bra dag!


Silvia

Hej Linda!

Klockan är lite över tre på natten , jag är på jobb och har nu läst hela din blogg från början. Så kanonbra! Och vilka härliga bilder! Tack för alla goda recept, förvånar mig inte om du släpper en kokbok i framtiden, fick massor med goda tips. Jag och min man har precis börjat med lchf , är så trött på allt bantande med vv eller nutrillet . Jag går ner för att sedan gå upp allt och lite till, har också en ätstörning i bakgrunden och känner att socker och mjöl styr mitt liv, hemskt men sant! Har mått bra den här veckan, mätt och belåten..tackade tom nej till tårta på jobb.;). Får ta en dag i taget och göra som du har gjort, väga mig en dag i månaden. Blir helt fixerad på vad vågen visar annars, nu skiter jag rent ut sagt i vågen och ska må bra! För det är vi väl värda och skyldiga våra fina kroppar ? tänk vad dom har stått ut med ..;). Ha det gott och tack än en gång.. Kram/ Silvia


Cecilia

Wow! Jag har som många andra surfat mig in på mååånga olika lchf bloggar i jakt på bra recept och inspiration.. Men aldrig har jag stött på en som din! Jag känner verkligen ett sånt stort sug efter att ta tag i detta nu.

Fortsätt med det du gör för du gör det så bra!

Kram Cecilia


Lindas viktresa med LCHF

Silvia: Ojj tack för komplimangen =)) Min man har oxå sagt att han tycker jag ska släppa en kokbok..hihi visst skulle det vara skoj men jag är ju bara en glad amatör =)

Lycka till på den härliga lchf resan

Kram Linda


Lindas viktresa med LCHF

Cecilia: Va kul att du gillar sidan..jag har oxå som du surfat in både här och där i jakt på lite inspiration.


Josefine

Vilken underbar blogg du har! Jättebra recept fina bilder!Hamnar i bokmärken=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }