2011-02-19
 23:16:50

Försöker hinna med allt =)


Ja precis. Jag försöker hinna med allting, helst på samma gång men så inser jag ibland att dygnet inte har så många timmar som jag önskar ibland.
Det här bloggen har nu börjat ta fart och jag tycker det är jättekul att skriva inlägg men så finns det en liten annan "varelse" som kommer emellan och stjäl min tid och det är min underbara lilla dotter ♥
Som nybliven mamma kan det vara svårt ibland att få den där extra tiden, men jag kämpar på med nya inlägg så gott jag hinner.

Om det är nån som vill följa min andra blogg om livet som småbarnförälder och våran 7 år långa kamp till att få en bebis så är ni välkomna in till Bebislängtan.
Klicka HÄR så kommer ni hit




Det tog oss 7 långa år att få den här lilla trollungen och jag är övertygad om att jag lyckades stabilsera min kropp hormonellt med hjälp av LCHF kosten så att den tillslut blev mottaglig för en graviditet.
Vi fick även lite hjälp på traven.

Ronja 5½ månad önskar er välkomna in! =)




Stefan

Hallå! I höstas påbörjade jag en topplista med Sveriges alla hälsobloggar. Nu närmar vi oss 600 st men där är fortfarande en hel del som saknas. Eftersom du skriver om hälsa så vore det kul om du ville vara med :)



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/



PUBLICERAT: 2011-02-19, 23:17:22 | URL: http://biggest-loser.se
Lindas viktresa med LCHF

Stefan: Så, nu har jag registrerat mig =))


PT Sofia

vilken härlig och inspirerande blogg...kul med lite goda recept oxå..

kram PT Sofia



PUBLICERAT: 2011-02-20, 18:42:27 | URL: http://dagsfortraning.shapemeup.se
Gunilla

Tack för välkomnandet Ronja, du är bara så söt!



Jag minns näästan hur det var att ha små barn även om det är länge sedan nu. Klart du Linda har fullt upp och mer än det ibland. Jag hittar än så länge hur mycket inspiration och tips som helst i ditt gamla material. Kan berätta att min första vecka med LCHF känns kanonbra, bara väldigt ovant att inte ständigt vara hungrig/sugen...



Kram!


angelica

Åh så söt! :)



Härlig blogg! Jag kör också LCHF, mycket härliga recept härinne. Får nog stanna en stund här o kika. :)



PUBLICERAT: 2011-03-08, 19:57:48 | URL: http://angeliqe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }