2011-04-13
 23:25:17

Köttbullar..sååå gott!!!


Tänk att man fortfarande går runt och tänker..hmmm vad ska vi äta idag?? Det blir tyvärr många ggr vi bara äter en kvällsmat istället för middag eftersom jag sällan har varken tid eller ork att brottas med Ronja på sen em då hon börjar bli trött och grinig..då vil inte jag ställa mig och laga världens mat..sen tycker jag det är så skönt att äta när hon har lagt sig (19-20) Då blir det lätt några ägg och lite småplock.

Och det jag ogillar mest är om det inte finns kött i frysen att ta ut..vad ska man då äta..tro mig, här tryter fantasin många ggr.

Härom dan blev jag såå sugen på köttbullar så nu slog jag till!!



Det ska vara välstekta köttbullar, en god gräddig sås och lite lingon. Hittade en burk med osockrade lingon i skafferiet som en släkting har gjort..mmmmums!!!

Sen gjorde jag en sallad på isberg, gurka, stark paprika och toppade med en hemgjord salsasås.




 


FannyJuhlin

Ditt stärsta intresse är att laga mat va ? Kul med en mat blogg föressten !



PUBLICERAT: 2011-04-24, 13:27:58 | URL: http://faaowizz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }