2010-11-07
 20:40:32

Min vikt - upp och nedgång

Nu har jag ätit LCHF i en vecka och ställde mig på vågen imorse...Jaaaaaaa!!!! -2,6kg. Härlig början, men så är det alltid när man påbörjar nåt nytt.
Jag åt ju den här kosten i 8-9 månader innan jag blev gravid och UTAN att fuska, men under graviditeten så kunde jag inte äta fet mat och lukten och smaken av ägg gjorde att jag bara ville kräkas.

Så det blev mycket mackor och gröt..till min kolhydratkänsliga kropp :-( Suck!! Jag tänkte att jaja, jag ska väl inte gå upp så mycket men jag gick upp hela 35kg!!! Fyyyyyyyyy!!! Hur ska jag nånsin kunna bli av med alla kilona?? (visserligen så va 15kg bara vatten i kroppen och de tappade jag på en vecka)

Men min önskan är at kunna krypa runt på golvet med lillskruttan och vara med och leka med henne..hänga med i hennes tempo. Idag orkar jag inte det, men jag ska fixa det. Jag har den motivationen.
Ser ni att jag inte uppdaterar eller fuskar..säg åt mig då och påminn mig varför jag skulle gå ner i vikt.




Jannica

Bra att du har något att se fram emot :) Jag gillar din blogg. Den är inspirerande. Kör på! Kram



PUBLICERAT: 2010-11-09, 13:45:37 | URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }