2010-01-17
 13:39:57

Nu tar jag en liten paus




Jag är ledsen att behöva säga det men just nu så är det mycket som händer i mitt liv.
Datorn hänger sig så jag ska ge mig ut på jakt efter en ny..inte kul att blogga när inläggen försvinner hela tiden och man måste göra om allt igen.

Kosten fortsätter jag med så gott det bara går..har en viss obalans mellan hjärna och mage just nu. Vad jag vill äta och vad min mage vill ha är tydligen inte samma sak :-)

Jag hoppas att ni tittar in på sidan då och då iaf..jag blir inte borta länge. Har fått många trogna läsare på väldigt kort tid och det glädjer mig.
Kommer givetvis att slänga in ett och annat inlägg med god mat men kanske inte är lika aktiv som tidigare.

Lycka till allihopa! =)


Carina

Tråkigt att höra att det är mycke som "strular" just nu. Hoppas på höra från dig igen snart. Gillar ju dina inlägg :-) Ha det bra ! / Carina


Hanna

Jag kommer vara här och vänta på dig :)



PUBLICERAT: 2010-01-17, 22:38:50 | URL: http://gorgina75.wordpress.se
Anonym

Va gulliga ni är som finns här =) Lovar att inte vara borta för länge..

Kram Linda


Malin

Väntar på att du snart skall vara tillbaka .


Veronique

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)



PUBLICERAT: 2010-02-28, 00:02:48 | URL: http://www.improveme.se/veronique

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }