2009-09-16
 22:13:29

Dagens mat

Idag till frukost blev det äggröra, 1 cocktailtomat  och så en stor klick med keso. En kopp te till det.

Till lunch åt jag en av mina absoluta favoriträtter.
Fetaostbiffar med gräddskysås och brysselkål...MUMS!!!



Det enda jag blir riktigt irriterad på är att när man värmen maten i mikron så skär sig såsen så jag får äta olja till sås...ÄCKLIGT!!!

Och till middag blev det först lite skinka, några strullar med smör och några chili-oliver.
Sen blev det pannkaka med hallon och grädde..jag orkade som vanligt bara äta en halv. De är fruktansvärt mättande.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }