2009-09-18
 14:40:16

Dagens måltider

Frukost: Äggröra på 2 ägg, lite grädde och lite örtsalt. 2 skivor rökt fjällskinka och en klick keso samt en kopp te.
 
Lunch: Ingen eg lunch. Va till tandläkaren och har fått bedövning men magen knorrade duktigt och jag va tvungen att få i mig nånting så jag värmde på en köttfärsbiff från igår men det va ju livsfarligt. När jag försökte svälja en liten bit så höll jag på att kvävas eftersom sväljreflexerna va bedövade.
Så det blev lite skagenröra..den slank ner lättare utan att behöva svälja för mycket.

Middag: Hembjuden till storasyter på kalops ikväll. Det ska bli jättegott. Jag tar med kameran så kan jag lägga in en bild när jag kommer hem. Jag glömde kameran när vi åkte hemifrån för jag va så trött..jag slumrade till i soffan.
Fick sån huvudvärk och blev allmänt trött av tandläkarbesöket + att lunchen uteblev men det blev bättre efter att jag fått i mig lite middag. Då steg både humöret och energin =)
Jag gör aldrig om misstaget att bara äta en halv ask med skageröra eftersom jag va så illamående efteråt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }