2009-10-07
 22:50:13

Viktresultat

Jag kommer och har de senaste dagarna  skrivit i viktförändringarna varje dag eftersom jag tröttnade på att bara få väga mig en gång i månaden.



Jag har lagt märke till att när jag äter mina mål om dagen och INTE tar ex grädde och blåbär till efterrätt då går jag ner i vikt. Men så fort det blir nåt mer efter maten då..svvvvoshhhhh..slår vågen i taket. 
Jag måste vara totalt kolhydratkänslig..så inget fuskande för Linda =)

Igår blev det ingen efterrätt

Dagens vikt: 111,7 kg
Förändring sen igår: -0,4 kg
 


luna1000/Anna

Spännande! :) Jag är för feg för att skriva ut vikten i min blogg, men jag tror egentligen att det kan ge en pusch i ryggen åt rätt håll om man slutar hymla om den... Modigt - och bra jobbat! :) //Anna



PUBLICERAT: 2009-11-15, 22:06:48 | URL: http://luna1000.blogg.se/
Lindas

Va roligt att få en kommentar om det just idag..för jag tänkte på att jag inte har skrivit ner vikten på länge för att jag har gått upp och ner hela tiden..man skäms när man går upp ännu mer.

Och i och med att jag väger över 100 så tycker nog många redan där att man är så enormt stor men jag är så stolt över att jag har tappat så många kilon redan =)

Idag stod vågen på 110,9..äntligen under 111 strecket =)


luna1000/Anna

Grattis! :D

Såg precis före- och efterbilderna.. Du har ju varit kanonduktig! Alla kommer till platåer, oavsett hur mycket eller lite man väger. Själv gick jag ner nästan 20 kg, sen gick jag upp 4 och stod stilla där i ett helt år innan jag nu gör ett nytt ryck.. Tror det är dumt att stressa, det kommer....

Kram Anna



PUBLICERAT: 2009-11-23, 21:14:47 | URL: http://luna1000.blogg.se/
Lindas viktresa med LCHF

Ja det verkar vara många platåer i mitt liv =) Men men det gör inget så länge jag inte går upp.

Oj va duktigt av dig att gå ner så mycket..bra jobbat!

Kram Linda



PUBLICERAT: 2009-11-28, 09:30:08 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }