2009-10-19
 22:08:18

Syrrans tårtor

Igår fyllde min svåger Stefan år men jag kunde inte vara med. Nacken låg i strejk och det bästa botemedlet mot en krampande och trött nacke är att vila, vila och vila. Har vilat så mycket de senaste 4 dagarna att jag har total liggvärk i hela kroppen. Ska i alla fall ta mig till jobbet imorgon få se hur det går.

Syrran hade gjort en pinocchio tårta till dem som äter socker och till mig, mamma och lillasyster hade hon gjort en LCHF tårta. Va gulligt av henne att lägga ner extra tid på oss.
Jag bad henne skicka över bilder på tårtorna så ögonen kunde få äta i alla fall =)

Men när lillasyster kom förbi på kvällen så hade hon tagit med sig en varsin tårtbit till mig och maken..va snäll hon är.

Det här är pinocchiotårtan



Och det här är LCHF tårtan..som va kanongod. Tänk att man faktiskt kan äta gott till fikat utan att proppa kroppen full med socker.





Tack syster för de goda tårtorna =)


li

hejsan! recept på tårtan skulle uppskattas =) ska ha en födelsedag här på fredag med 4 lchf:are =)



TACK!



PUBLICERAT: 2010-02-14, 19:56:46 | URL: http://liian.blogg.se/
Anonym

Hej du, Kan inte du skriva receptet?

Jag skulle jätte gärna vilja göra den bruna tårtan med vitt kräm över. Tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }