2009-10-01
 08:09:16

Jaaaaaa!!!! Va glad jag är =)

Äntligen äntligen!!!!

Jag har sen 1 vecka tillbaka vägt mig varje dag istället för en gång i månaden för att få lite mer konroll över vad jag stoppar i mig och hur det påverkar viktresultatet.
Men jodå...det har gått så bra den här veckan..vikten har rasat hg för hg varje dag. =)

Jag har ju haft ett rejält stillastående kring den förbannade siffran 112 kg...BLÄÄÄHHHHH!!! I lördags så stod vågen på 113 =(
Men idag när jag klev upp så äntligen stod vågen på 111.7 kg. Fortfarande på tok för mycket men jag är ju på väg åt rätt håll nu när jag äntligen har fattat vad min kropp INTE vill ha...kolisar!!!

Jag har inte ätit nån efterrätt den här veckan heller..inget vispat grädde med blåbär..inget chokladmousse med turkisk yoghurt och så har jag dragit ner på mjölkprodukterna..tror jag =)

Nä du är det dags att smita iväg till jobbet...här kan jag ju inte sitta =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }