2009-10-03
 21:09:07

Fredag..

Efter jobbet hade jag planerat att åka ut och fota lite eftersom det va så underbart väder. Finns egentligen inge mysigare än en solig höstdag. Alla färger som lyses upp av solen och vattnet som krusar sig av den kalla vinden.

Jag åkte ut till ett ställe där jag visste att det va vackert den här tiden på året..jag hade tidigare på dagen åkt där men inte haft möjlighet att fota..då låg dimman över vattnet och det va såå fiiint!!!












När jag kom hem så hade vi storstädning utomhus. Plockade undan grillen, trädgårdsmöblerna fick ta plats i garaget och mina kära grönsaker hade dött i första frosten..så det va bara att dra upp dt som kunde räddas.
Fick en stor squash och en rejäl knippe med morötter och rödbetor. Tre små gurkor kunde jag oxå rädda.

Vi tog in vedkorgen och den blev populär som koja till Sotis =)






Om man sen lägger ner lådan för att få kissen att kliva ur så blev det tydligen en ännu mysigare koja..jaha..han får väl ligga där då =)
Eller så kan man dra klorna i innertyget och vara tokig..






Åt lite lätt middag..det va ingen av oss som va speciellt sugna på nån tyngre mat så det blev äggröra med lite gottgott till.
Tyckte dock att ägget luktade konstigt..lite fiskliknande..uuuurk!!!!
Undrar vad de matar de små gulliga fjunen med..fiskrens???



Kollade på Idol senare på kvällen och drack en stor kopp te med Cocosa =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }