2009-11-23
 20:33:24

Svininfluensan

Jag ramlade in hos www.kostdoktorn.se igår och höll på att skratta ihjäl mig över den här söta bilden.

Stackars Nasse

Stackars lille Nasse!!


Jag vet inte själv riktigt va jag tycker om svininfluensan..det känns lite överdrivet och totalt hysteriskt. Mina anhöriga har tagit vaccinationen men varken jag eller Krister har fått en förfrågan om att vaccinera oss. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra..ska vi tacka ja eller nej??
Vad vet man vad de sprutar in för konstiga ämnen i kroppen?!?! Man har ju läst lite och jag måste säga att känner mig skeptisk mot vaccinet.
Å andra sidan så vill jag ju vaccinera mig för de små vi har i våran närhet..svårt det här..*suck*

Vi får se vad som händer..


Johanna

Haha vilken rolig bild! :)



Kika gärna in på min skönhetsblogg! Kram



PUBLICERAT: 2009-11-23, 20:43:35 | URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/
Fröken Frodig

Fast det är ju inte värre ämnen i denna vaccinering än i andra, såna som man fått när man var liten eller låtit sina barn ta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }