2009-11-14
 01:18:48

Ny LCHF-kokbok ute nu!!

Nu finns den äntligen ute! :-) Käns som det bara va nån vecka sen som jag  ramlade in på Airams blogg då de fixade och fotade inför den här boken. De hade dukat upp ett helt julbord mitt i juli månad och nu är det ju snart jul. Tiden går så enormt fort.
Boken är skriven av  Annika Dahlqvist och Maria (Airam) Höglund och det här är deras 2:a bok som de ger ut tillsammans.

Bjud in till fest!

Airam och Annika dukar upp till jul, påsk, bröllop, nyår, dop, grillparty utomhus och ungdomsfest. I boken får du inspiration till dukningar och maträtter. Annika berättar om varför LCHF-kosten är så bra för dig och din hälsa. Det är bra om man kan följa kosten även till fest. Airam har fyllt boken med läckra recept. Du får tips om hur du klarar av lite mer komplicerade rätter, som du kanske inte tidigare vågat dig på. Lätt att laga och ändå delikat.

Boken finns att köpa bl a på www.adlibris.com för 159:-
Klicka på boken för att komma direkt dit.

Jag ska beställa mitt ex så fort som möjligt..jag vill ju inte vara utan så här strax innan jul.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }