2009-11-08
 10:34:27

Min nya kokbok - Fira!

När jag är och handlar så har jag alltid en runda jag brukar gå i slutet av shoppingturen..och inte är det förbi godiset =)
Nä istället för att köpa nåt onyttigt så brukar jag nästan alltid köpa mig en bra tidning..eftersom mitt intresse är MAT så blir det ju nästan alltid mattidningar, men det slinker även ner en och annan inredningstidning mellanåt.

I Fredags blev det tom en hel kokbok..såg att den stack upp ur sitt ställ och ropade på mig.
Jag älskar att läsa mattidningar..speciellt när högtidsbilagorna dyker upp..och nu fanns det en hel bok..jiiippiiee!!



Eftersom kokboken är inplastad i affären så går det inte att bläddra i den, så därför tänkte jag bjuda på en liten tjuvkik 










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }