2009-11-28
 09:38:20

Let´s go to IKEA!

Jag hade planerat att bara vara hemma idag och ta det lungt..men nu när jag klev upp och kände att jag va pigg och glad så vill jag inte bara sitta hemma..jag vill ut!!
Så..hmmm..var åker man om man vill strosa runt? Precis..IKEA!! Jag plockar upp lillasyster på vägen så åker vi dit..jag ska inhandla lite julgrejjer och kanske en ny grillpanna.

Jag är ju en riktig ljusmoster och ljus-förrådet börjar sina. Ekbyrån i vardagsrummet, där har ljuslådan rasat två ggr redan..ooops!

Jag lägger upp dagens inköp senare =) Ha en bra dag allihopa!

Här kommer lite av det jag handlade på IKEA

3 röda doftljus



..runda röda ljus



årets doft i år är apelsin oh nejlika tror jag att det är..den luktade gott



..mycke ljus blir det..det här är bara en halv kasse av de två jag släpade hem =))



En orsak att jag åkte till IKEA va för att jag länge nu velat ha den efterlängtade grillpannan i teflon.



..blev lite blommor och lite krimskrams oxå. =)


Sofia [gaspedal.blogg.se]

ikea är kul!



förresten, känner du för det skulle jag bli gladare än gladast om du röstade på mitt bidrag, nummer 9, i lindapauline.se 's fototävling :)



PUBLICERAT: 2009-11-28, 19:18:24 | URL: http://gaspedal.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }