2009-11-08
 12:55:55

Huset doftar..J U L

Jag vet att det är tidigt att huset ska lukta jul men jag tycker det är så mysigt. Det sprider en så varm och välkomnade doft.

Jag har en aromalampa där jag smälter vaxkakor. Och det ska vara original vaxkakor från Yankee Candle.
Har ganska många hemma och brukar variera efter årstid..och nu är de ju dags att välkomna alla kryddiga dofter.

Smälte en vaxkaka som heter Home Sweet Home och den har inslag av: kanel, kryddnejlika, tall, ceder och vanilj.





Här kan du gå in och kika på hela deras sortiment: http://www.yankeecandle.se/
Det står att vaxkakorna räcker i 8 timmar men jag använder dem om och om igen..jag tycker varken doften eller mängden dunstar så man får väldigt mycket för pengarna.
De kostar bara 19,50 st. Frakten är tyvärr desto dyrare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }