2009-11-27
 21:47:59

Äta köpepizza?

Ja idag blev det sent i matväg. Har varit och hälsat på världens sötaste lilla bebis..lille Eric på 1 vecka..min systerson! =))
Planerat va att åka till Ica Maxi och handla men när klockan va 19 så kände både jag och Krister att Nääää..orkar inte..så det blev köpepizza.

Vaaaa???? Det an man väl inte äta när man är LCHF:are?? Joo då det gick ju alldeles utmärkt. Jag beställde en capricciosa med extra ost..måste ju ha lite mera fett.

´

Jag fick med en bearnaisessås på köpet..va snällt



Och en smaskig pizzasallad =))



Det här va ett nytt sätt att äta pizza på..men jag hade absolut INGA planer på att ens smaka en liten brödbit..inget fusk här inte..vet ju att jag skulle få ont i magen då..och det är inte värt det.
Så här satt jag och skrapade bort fyllningen och åt med en klick bea och lite sallad..vilken sport!! Haha..



Titta vad bra det går..allt är möjligt bara man vill ;-)



Jag frågade lite försiktigt när jag va in på pizzerian om det va möjligt på något sätt att beställa bara fyllningen och det visade sig att han tidigare hade ätit enligt LCHF och hadå gått ner 22 kg på 4 månader =)) Jag trodde verkligen inte att jag skulle stöta på en pizzabagare som har ätit enligt den här kosten och han sa att han skulle klura ut nåt bra sätt att leverera maten. Kanske i en folieask med ingredienserna gratinerade..få se vad han kommer på.
Annars så funkade det här jättebra ändå.



Hanna

Ja där ser man, en pizzabagare. Ja en sak är säker LCHF kosten finns överallt.

Har inte tänkt på fråga om man bara kan få fyllningen, tror jag ska prova.

Lite trött på deras sallader.



PUBLICERAT: 2009-11-28, 08:35:33 | URL: http://gorgina75.wordpress.com
Lindas viktresa med LCHF

Det är bra att kosten sprider ut sig..den är ju hel naturlig och iga konstigheter egentligen. Jag vill inte heller ata salladader utan varm mat. Köpte en kebabsallad sist och fick jätteproblem med magen dan därpå..det är ju vetemjöl i kebab.

Tack för kommentaren och ha en trevlig helg =)



PUBLICERAT: 2009-11-28, 09:07:25 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }